Sok-sok ingatlanhirdetés átböngészése után felsoroljuk, mit érdemes elkerülni! Ami marad, az a tökéletes hirdetés.
Lakást vásárolni, esetleg lakásvásárlásról cikkeket írni általában egy sor megfigyeléshez vezet, és a rengeteg hirdetés megnézése közben hirtelen elkezdesz figyelni olyan típushibákra, amiket jó esetben egyáltalán nem szúrnál ki. Sőt, nemcsak elkezded figyelni, hanem egy idő után egyenesen az idegeidre mennek az ilyenek.
Márpedig egy hirdetésnek - legyen szó ingatlanról, vagy használt ruháról - elsősorban vonzónak kell lennie, hiszen jó esetben éppen az a cél, hogy valakit felcsigázzon az áru, és például be akarjon költözni az ingatlanba, és hajlandó legyen kifizetni az eredetileg tervezett árat. Ehhez képest a hirdetőoldalak tele vannak olyan megoldásokkal, amiket egy kis odafigyeléssel sokkal érdekesebbé, szebbé lehetne tenni, de azon formájukban, ép ésszel nehéz megmagyarázni, ki, miért gondolta jó ötletnek őket.
Most összeszedjük a legidegesítőbb hibákat.
A 0 forintos hirdetések
Azt hagyjuk, hogy a keresést is mennyire megnehezíti, ha valaki épp az “ár” szekció kitöltését nem tartja fontosnak, de ha utólag sem korrigálja, úgy az érdeklődők zöméről is lemaradhat, hiszen nehezen komolyan vehető egy ilyen hirdetés.
Egyetlen kép az ingatlanról
Kétszobás lakás eladó: teljesen logikus, ha ilyen hirdetésbe futva valaki mindkét szobát szeretné látni, ugye?! Márpedig meglepően gyakran erre nincs lehetősége. A helyzet azért is különös, mert már nem lehet úgy eldobni egy követ, hogy az ne egy okostelefonra essen, ezért igazán nem lehet a drága szkennelésre fogni.
Helyesírási hibák
Tényleg nem kell nagydoktori egy ingatlan eladásához, de manapság már legalább egy szövegszerkesztő ellenőrzőjét érdemes ráereszteni a szövegre. Magánhirdetésnél egyébként még érthető is, sokan ritkán kerülnek olyan helyzetbe, hogy írniuk kelljen, de sokkal súlyosabb összkép rajzolódik ki, ha kiderül, hogy a hibás szövegezésért egy profi ingatlanos a felelős. Tehát olyan valaki, akinek az a munkája, hogy kommunikáljon és eladjon.
Kattints a képre, és eladó házakat találsz takarítás keresőszóra szűrve.
Kuplerájt fotózni
Sokszor érthető, ha valaki kevés képet tesz a hirdetésbe: mosatlannal van tele a mosogató, koszos a gáztűzhely, ruhahalmok vannak az ágyon. De vannak olyanok is, akik szimplán úgy gondolják, hogy egy ingatlanhirdetéshez elég csak annyi energiát fektetni a fotózásba, amíg körbesétál a lakáson egy telefonnal a kezében. Minősített eset, ha ezek között egy éles kép sincs, minden csupa homály.
Nem kiírni az utcanevet
Vannak helyzetek, amikor csak értetlenül pislog az ember egy hirdetésnél. Például ide tartozik, ha ott egy vonzó ajánlat szép képekkel és jó szöveggel, de az az apróság egyszerűen kimarad, pontosan hol is van. Mintha ugyebár mindegy lenne, hogy Újpesten a városközpontról van szó, vagy a Lakkozó utcáról, esetleg a II. kerületben a Szél Kálmán térhez képzeljük-e közel magunkat, esetleg a Budagyöngyéhez.
Kirekeszteni
Szerencsére egyre kevesebben gondolják elfogadhatónak, ha albérletek meghirdetésénél kijelölnek egyes csoportokat, amiknek nem szívesen adják ki a lakást. Az még érthető is valahol, ha valaki kizárólag női egyetemistáknak adná ki a lakását a nehezebben kezelhető és viselkedő férfiak helyett, de amikor előkerül a szalon- vagy nem is annyira szalonrasszizmus, az minden egészséges embernek kellemetlen perceket okoz, és gyorsan tovább is lapoz.
A zenga.hu az egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő hazai ingatlankereső portál, ahol eladó házak, lakások és kiadó ingatlanok is elérhetőek országszerte. A zenga.hu célja egy olyan egyedülálló otthonteremtési portál kialakítása, amely iparágakon átívelő megoldásokkal vezeti végig az ügyfeleket az ingatlaneladás, ingatlanvásárlás, bérbeadás és bérlés folyamatán, az új otthon gondolatának felmerülésétől az ingatlan keresésen át egészen a beköltözésig.
ingatlankereső portáleladó házaklakások és kiadó ingatlanokTaláld meg új otthonod 169 969 ingatlanhirdetés között